February 24, 2010

Al Fatihah buat arwah atukku..

Salam,

Dah terlalu lame rasenye blog aku ni xde N3 baru..Ye la, since CNY haritu, There're many things happened to me. Tp yg paling aku xleh lupekan ialah pemergian arwah atukku a day after aku lawat dia..

Memang tul2 xsgka yg hari aku lawat dia adalah hari terakhir aku dpt jumpe dia. Tapi kalau tgok pade keadaan fizikal dia yg just bedridden mmg ramai org xpikir yg atuk aku ni leh hidup lama..So, on that time aku balik ke kg aku di muor and stay there for my family's engagements. Sempat gak la aku masakkan lauk bubur utk arwah atukku ni and did something else for him. Tapi Allah lebih sayangkan dia..

Sehari lepas aku balik kg., bro aku lak msg bgtau atukku meninggal. Sedih rsenye bab tibe2 je dlm otak aku ni de recap cmne aku punye manje dgn dia siap setia teman dia hisap rokok daun bb dulu aku suke hidu bau2 asap ni termasuk asap org bakar daun kering..bukan ketagih ke pe tapi bb bile bau asap tu de automtik aku terasa nyaman dudk kt kg. Bukan cm kt kws bndar..asap dia asap beracun..

So, lepas ni, harap aku xkan sedey2 lagi. Yg pergi tetap pergi..Moge arwah ditempatkan bersama org2 yg beriman..Al Fatihah..


Regards.

No comments: